zondag 27 december 2009

Dancing with the eh.... stars!?

1ste Kerstdag is de verslaving begonnen! Dancing with the stars spelen op de Wii. Eerst gezellig samen met N. en dat ging moet ik zeggen best goed. Ondanks ons dansdiploma verschil wist ik hem toch steeds voor te blijven. Maar dansen doe je als paar. Krijg je van de jury meer dan 20 punten (van de 30) dan mag je verder naar de volgende dans! We gingen goed, regelmatig een 8 en zelfs een 9 maar niet die magische 10!

Dan maar eens alleen proberen, dus 2de kerstdag 's avonds na een reuze gezellig diner bij J. en C. En toen gebeurde het.... mijn eerste 10! Whoehoe!!!



Maar 3de kerstdag overdag wilde C. ook graag mede-verslaafde worden! The more, the better! Dus wij gingen snel aan de slag.... het ging goed! Wonderbaarlijk goed! 2 tienen goed zelfs!



Waarbij wel gezegd moet worden dat ik player 1 was en C. player 2 ;) Hoezo competatief ingesteld!?

3 opmerkingen:

  1. Ik zie mijn overburen wel eens in de weer met hun wii - als je er zo uit de verte naar kijkt is het gééén gezicht :). Maar ik hoorde van C. dat het erg leuk is om te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah baby yeah! Hoe leuk is dat!! Hihi! Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad! Gisteren ging het ook wel goed he ;)

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen